- Czas najwyższy przechytrzyć ZIMĘ! 25 listopada 2019
- KEEP YOUR INNER COOL 14 października 2019
- PitStop Garwolin – Sprawdź za darmo swoje auto! 9 maja 2019
54 Rajd Barbórka Legend 2016: Krzysztof Głowala / Mateusz Głowala Mistrzami
Cała relacja z wyścigu:
http://sport.tvp.pl/28178817/rajd-barborka-kryterium-asow-na-karowej
Jako sponsor Krzysztofa Głowali z dumą informujemy o wynikach 54 wyścigu Rajdu Barbórka (TOP10):
OS 1 Tor Służewiec 4,77 km
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 102 | Głowala/Głowala Mazda GTX |
3 | 1 | 04:28.06 | 04:28.06 | – | |
2. | 109 | Kula/Kłos BMW E30 M3 |
2 | 1 | 04:31.47 | 04:31.47 | +00:03.41 +00:03.41 |
-1 |
3. | 124 | Preś/Sękowski BMW E30 318 |
2 | 2 | 04:33.61 | 04:33.61 | +00:05.55 +00:02.14 |
-2 |
4. | 122 | Janecki/Kwiecień BMW 318 IS |
2 | 3 | 04:33.87 | 04:33.87 | +00:05.81 +00:00.26 |
-3 |
5. | 106 | Luty/Gurdziołek Subaru Legacy |
3 | 2 | 04:37.86 | 04:37.86 | +00:09.8 +00:03.99 |
-4 |
6. | 101 | Kacprzyk/Gnatowska Lancia Delta Integrale |
3 | 3 | 04:37.95 | 04:37.95 | +00:09.89 +00:00.09 |
-5 |
7. | 107 | Kozłowski/Kusiak Ford Sierra |
3 | 4 | 04:38.27 | 04:38.27 | +00:10.21 +00:00.32 |
-6 |
8. | 112 | Zaleski/Gruszczyński Porsche 911 SC |
2 | 4 | 04:46.96 | 04:46.96 | +00:18.9 +00:08.69 |
-7 |
9. | 113 | Chojnacki/Habryn-Chojnacka BMW E30 318 IS |
2 | 5 | 04:47.85 | 04:47.85 | +00:19.79 +00:00.89 |
-8 |
10. | 119 | Sieklucki/Foltynowicz Opel Kadett C Coupe |
2 | 6 | 04:49.04 | 04:49.04 | =+00:20.98 +00:01.19 |
-9 |
OS 2 Ptak Warsaw Expo 6,00 km
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 102 | Głowala/Głowala Mazda GTX |
3 | 1 | 10:39.81 | 10:39.81 | – | |
2. | 124 | Preś/Sękowski BMW E30 318 |
2 | 1 | 10:54.22 | 10:54.22 | +00:14.41 +00:14.41 |
1 |
3. | 107 | Kozłowski/Kusiak Ford Sierra |
3 | 2 | 10:56.94 | 10:56.94 | +00:17.13 +00:02.72 |
4 |
4. | 122 | Janecki/Kwiecień BMW 318 IS |
2 | 2 | 10:57.49 | 10:57.49 | +00:17.68 +00:00.55 |
– |
5. | 106 | Luty/Gurdziołek Subaru Legacy |
3 | 3 | 10:57.99 | 10:57.99 | +00:18.18 +00:00.5 |
– |
6. | 109 | Kula/Kłos BMW E30 M3 |
2 | 3 | 10:58.07 | 10:58.07 | +00:18.26 +00:00.08 |
-4 |
7. | 101 | Kacprzyk/Gnatowska Lancia Delta Integrale |
3 | 4 | 11:03.25 | 11:03.25 | +00:23.44 +00:05.18 |
-1 |
8. | 112 | Zaleski/Gruszczyński Porsche 911 SC |
2 | 4 | 11:18.02 | 11:18.02 | +00:38.21 +00:14.77 |
– |
9. | 113 | Chojnacki/Habryn-Chojnacka BMW E30 318 IS |
2 | 5 | 11:18.65 | 11:18.65 | +00:38.84 +00:00.63 |
– |
10. | 117 | Mielniczyn/Leśniak Opel Kadett GT/E |
2 | 6 | 11:20.05 | 11:20.05 | +00:40.24 +00:01.4 |
1 |
OS 3 Autodrom Bemowo 1,60 km
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 102 | Głowala/Głowala Mazda GTX |
3 | 1 | 12:34.78 | 12:34.78 | – | |
2. | 106 | Luty/Gurdziołek Subaru Legacy |
3 | 2 | 12:47.48 | 12:47.48 | +00:12.7 +00:12.7 |
3 |
3. | 124 | Preś/Sękowski BMW E30 318 |
2 | 1 | 12:51.2 | 12:51.2 | +00:16.42 +00:03.72 |
-1 |
4. | 122 | Janecki/Kwiecień BMW 318 IS |
2 | 2 | 12:53.64 | 12:53.64 | +00:18.86 +00:02.44 |
– |
5. | 107 | Kozłowski/Kusiak Ford Sierra |
3 | 3 | 12:54.19 | 12:54.19 | +00:19.41 +00:00.55 |
-2 |
6. | 109 | Kula/Kłos BMW E30 M3 |
2 | 3 | 12:56.61 | 12:56.61 | +00:21.83 +00:02.42 |
– |
7. | 101 | Kacprzyk/Gnatowska Lancia Delta Integrale |
3 | 4 | 12:59.24 | 12:59.24 | +00:24.46 +00:02.63 |
– |
8. | 113 | Chojnacki/Habryn-Chojnacka BMW E30 318 IS |
2 | 4 | 13:26.6 | 13:26.6 | +00:51.82 +00:27.36 |
1 |
9. | 108 | Michalski/Pawlik Lancia Delta |
3 | 5 | 13:19 +00:10 |
13:29 | +00:54.22 +00:02.4 |
2 |
10. | 112 | Zaleski/Gruszczyński Porsche 911 SC |
2 | 5 | 13:31.7 | 13:31.7 | +00:56.92 +00:02.7 |
-2 |
OS 4 Tor Służewiec 4,77 km
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 102 | Głowala/Głowala Mazda GTX |
3 | 1 | 17:04.09 | 17:04.09 | – | |
2. | 133 | Wydra/Sikorski Łada 2105 VFTS |
1 | 1 | 17:14.63 | 17:14.63 | +00:10.54 +00:10.54 |
11 |
3. | 124 | Preś/Sękowski BMW E30 318 |
2 | 1 | 17:20.14 | 17:20.14 | +00:16.05 +00:05.51 |
– |
4. | 122 | Janecki/Kwiecień BMW 318 IS |
2 | 2 | 17:21.33 | 17:21.33 | +00:17.24 +00:01.19 |
– |
5. | 109 | Kula/Kłos BMW E30 M3 |
2 | 3 | 17:25.39 | 17:25.39 | +00:21.3 +00:04.06 |
– |
6. | 101 | Kacprzyk/Gnatowska Lancia Delta Integrale |
3 | 2 | 17:32.3 | 17:32.3 | +00:28.21 +00:06.91 |
– |
7. | 106 | Luty/Gurdziołek Subaru Legacy |
3 | 3 | 17:40.91 | 17:40.91 | +00:36.82 +00:08.61 |
-5 |
8. | 119 | Sieklucki/Foltynowicz Opel Kadett C Coupe |
2 | 4 | 18:22.54 | 18:22.54 | +01:18.45 +00:41.63 |
1 |
9. | 115 | Życzyński/Woźnica BMW 2002 |
2 | 5 | 18:56.5 | 18:56.5 | +01:52.41 +00:33.96 |
3 |
10. | 113 | Chojnacki/Habryn-Chojnacka BMW E30 318 IS |
2 | 6 | 18:28.4 +00:30 |
18:58.4 | +01:54.31 +00:01.9 |
-3 |
OS 5 Ptak Warsaw Expo 6,00 km
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 102 | Głowala/Głowala Mazda GTX |
3 | 1 | 23:15.61 | 23:15.61 | – | |
2. | 124 | Preś/Sękowski BMW E30 318 |
2 | 1 | 23:33.05 | 23:33.05 | +00:17.44 +00:17.44 |
– |
3. | 122 | Janecki/Kwiecień BMW 318 IS |
2 | 2 | 23:36.44 | 23:36.44 | +00:20.83 +00:03.39 |
– |
4. | 106 | Luty/Gurdziołek Subaru Legacy |
3 | 2 | 23:56.7 | 23:56.7 | +00:41.09 +00:20.26 |
1 |
5. | 101 | Kacprzyk/Gnatowska Lancia Delta Integrale |
3 | 3 | 24:04.1 | 24:04.1 | +00:48.49 +00:07.4 |
-1 |
6. | 119 | Sieklucki/Foltynowicz Opel Kadett C Coupe |
2 | 3 | 24:48.07 | 24:48.07 | +01:32.46 +00:43.97 |
– |
7. | 113 | Chojnacki/Habryn-Chojnacka BMW E30 318 IS |
2 | 4 | 25:01.6 +00:30 |
25:31.6 | +02:15.99 +00:43.53 |
1 |
8. | 115 | Życzyński/Woźnica BMW 2002 |
2 | 5 | 25:39.13 | 25:39.13 | +02:23.52 +00:07.53 |
-1 |
9. | 110 | Grzelewski/Niedbała Ford Escort RS MKII |
2 | 6 | 25:47.58 | 25:47.58 | +02:31.97 +00:08.45 |
– |
10. | 117 | Mielniczyn/Leśniak Opel Kadett GT/E |
2 | 7 | 24:45.81 +01:10 |
25:55.81 | +02:40.2 +00:08.23 |
3 |
Informacja pochodzi z profilu Historyczny Rajdowy Puchar Polski:
WIELKI SUKCES ZAŁÓG HRPP
„( czyli obalamy mity cd…)
Załoga Krzysztof Głowala / Mateusz Głowala Mistrzami Barbórki Legend 2016
Koledzy którzy z nami zaczynali w tym sezonie od pokazów i zrobili licencje
rajdowe w trakcie sezonu 2016 – Krzysztof Głowala / Mateusz Głowala wygrali
54 Rajd Barbórka Legend.
Ich czas 23:15,61 dawał by im 29 miejsce w klasyfikacji Rajdu Barbórki
( współczesnych samochodów rajdowych). MIT OBALONY : Krzysiek I Mateusz
„objechali” 30 załóg startujących samochodami współczesnymi!
To ostatecznie obala mit, że w HRPP jeździmy wolniej niż RSMP.
Żeby to potwierdzić przytoczę,że najmłodszy kierowca HRPP – 19 letni
Jacek Majewski z pilotem Michałem Marczewskim – ostatnia sklasyfikowana załoga
HRPP , którzy jechali Maluchem z najzupełniej cywilnym silnikiem (pożyczonym
z najzupełniej cywilnego Malucha Witka Molickiego w związki z padnięciem ich
jednostki rajdowej na Barbórce Cieszyńskiej) miał czas o 2 min 12 sek lepszy
niż ostatni sklasyfikowany zawodnik „dużej Barbórki”, który jechał samochodem
Peugeot 208 VT1 R2. Oznacza ,że każdy z zawodników Legend objechał co najmniej
jednego zawodnika 54 Rajdu Barbórki startującego współczesnym samochodem rajdowym.
WIELKIE GRATULACJE DLA WSZYSTKICH ZAŁÓG OD KOORDYNATORA !!!!!”